Slö
Ja idag känns det inte direkt som att man kommer röra sig så mycket.
Cardan stannade hemma idag för den stackarn har blivit sjuk, snorar, hostar. Nu har han smittat mig cokså så de blir ingen skola för mig den här dagen eller imorgon.


Det går jättebra med katten iaf. Vi var tvungen att duscha henne för någon dag sen. Nu tänker ni.. "Usch, vilken hemsk människa som duschar en katt!" Men det är så att när hon kom hit var hon så himla rädd så hon hade ju skitit ner sig så hela svansen och bakbenen var det bajs på, så nu luktar hon mysigt iaf!
Hon börjar på att bli mer o mer gosig. Igår och förrgår så låg hon och sov med oss i sängen, hon var så himla söt.

Nu har hon vart här sen i lördags och vi har inte hört något om hennes kattungar än :-/ Buhu! Dom är väl död. :-S Nått rovdjur måste ju ha tagit dom eller så ha som svält ihjäl. Stackarns, de känns så hemskt. Aja, förhoppningsvis så kommer jag väl hitta någon snart som vill ge Misty ett permanent hem. Jag tar bara hand om henne för att djurskyddet har det fullt hos sig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå, skola, jobbar inte du nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback