Skönhets fix
Jag har nyss tittat klart på Plastikdrömmar - Tonåringars snabba val och jag känner mig seriöst nästan förbannad på en av tjejerna som ville göra en fettsugning.


F e t t s u g n i n g   Hon var lite mullig men inte stor alls.
Hon hade tänkt genom gå en fettsugning FÖRST och SEN börja på gymmet. VA?! Ska de inte vara tvärtom isf? Sen behövde hon inte operationen över huvudtaget. Käka rätt, rätt tider, träna så kommer dom där kilona att falla bort.

En av mina bröder, Robin, är ett hur bra exempel som helst. Hur duktig kille som helst måste jag säga. Han har gått ner ungefär 20 kilo om inte mer och det är BARA träning, bra mätt och rätt potioner. Är sjukt stolt över honom över att han har vart så duktig, bra motivation! Och han är bara 14 år, den ni!!

En fettsugning kanske inte är det bästa till att lösa problemet och de är dyrt! Sen tar det 6 månader innan kroppen riktigt läker (också om jag inte har fel), sen man KAN de bli infekterat och man får skitfula ärr som inte går att göra något åt, man får ju ärr överhuvudtaget. Men de finns fall där fettsugning är den ända lösningen.


B r ö s t f ö r s t o r i n g   Den andra tjejen var också 16 år, hon ville göra en börstförstoring. Hon hade haft anorexia förut men nu har hon blivit frisk och gått upp till en acceptabel vikt. Hon ville gå från en A-kupa till en C-kupa. Och de tyckte jag faktiskt nästan var okej. För enligt läkaren så skulle henne bröst inte växa mer.

När man gör en börstförstoring så kan de häna lite obehaliga saker också. Det kan bli fula ärr, brösten kan bli helt annars än vad det var tänkt, det blir svårare att uppdäcka bröstcancer, infektioner osv... Det finns ju faktiskt andra billigare och säkrare lösningar än att lägga sig under kniven. Piller, salva, vakumpumpar, vikter osv...

ProCurves & Siluett Plus + är de produkter som är utnämda till att fungera bäst och ge bra resultat enligt Guide Till Bröstförstoring forskning. Resultater är permanent och brösten kan förstoras med ½ till två kupor inom bara några månader.


Klicka här för men info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback