Helgen
Ja jag är bra seg på att skriva men men. I lördags vart det bio med Gryn och min bror Robin, Patrik 1,5. Ganska bra ändå för att vara en svensk film. Är inte så mycket för svenska filmer men vissa kan jag faktiskt se. Robin tyckte bara filmen var lång och han fick ont i röven för att måsta sitta så länge, haha.
Trevligt och få komma ut när man bara för det mesta sitter hemma om dagarna och jobbar, känns som att man bara står och trampar och trampar och kommer igenstans just nu.
Trevligt och få tillbringa lite tid med Gryn också när man knappt får se henne :-)

På söndagen laddade jag och älsklingen hem Righteous Kill, det var faktiskt bra. Synd bara att de inte fanns någon text man jag fattade iaf lite grann ändå.

Nu ska jag se Iskallt mord som går nu på 3an och ladda upp lite bilder ifrån idag :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Den har ju fått skitkassa betyg i reccensioner men jag tror att den är bra ändå, skulle vilja se den på bio.. alltså inte den där svenska filmen förstås haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback