Foto uppdrag
WHOOHO! Nu har jag fått mitt första foto uppdrag! :-D
Jag ska ta och fota nå fotbolls killar på söndag, de ska bli roligt. Ska ta och förbereda mig lite granna nu innan också.

Pratade med min kära farmor här om dagen och hin tyckte att jag skulle söka jobb som natur fotograf eller hos polisen så man kan fota bevis och skit där men då tar jag ju lätt natur fotograf istället. Fast jag tror fotograf är inte något jobb man skulle kunna leva på direkt, då ska man vara sjukt duktig och så duktig är man ju inte riktigt än, måste lära mig en del. Tro man hellre skulle ha de som vid-sidan-om-jobb.

Hoppas de går bra nu iaf, är hel peppad. Hihi!

Ska fota Grynets lilla sötis Micke någon dag också. Skulle vilja fota honom bland några höstlöv, hoppas det blir bra. Fast man kan ju inte Misslyckas med en så söt unge :-)


K i n a   m a t
Idag bar det in till Umeå. Jag, Grynet & Anna for och käkade lunch buffé på Great Eastern. Mumsigt! Riktigt trevligt också och få hitta på något med tjejerna :-) Sen har jajg fått hämta ut min älskade telefon idag! Ny knappsats och sen var det nå mer så nu funkar den perfekt!
Svängde förbi stackars Barbro också och sa hej. Fick pilla lite granna på hennes Mac Air som jag är så avundsjuk på även fast jag inte fattar ett smack utav datorn men, hehe.


Kommentarer
Postat av: Lina

Men bevisfotograf lät väl roligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback