För jag har fredag hela veckan
Nu äntligen är det fredag!.. Det betyder att min älskling är hemma med mig. Nog för att jag har fredag hela veckorna eftersom jag är arbetslös, höhöhö! Än så länge iaf. Eller har ett delstids jobb. Men det är skönt att ha Honey hemma, min älskade honey  :-) Jag har till och med vart så seriös att jag har tagit mig ett glas vin, haha! Känn på den ni! Börjar nästan känna mig som vin kärringarna här i Bjurholm som det bara kryllarav, nog för att jag nästan aldrig rör alkohol längre men ändå.

Det blev iaf ingen bio idag, det blev ändrat till imorgon istället för då kan tant Pia tahand om Grynets lilla sötsak Micke!


Nu ska jag ta och jobba lite grann även fast dte är helg, haha! En del som behöver göras..


Nu tänkte jag vara så generös och bjuda på en skön låt..




Ziggy Marley - Beach in Hawaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback