En tidig måndag
Nu har jah vart och lämnat stackars Misty hos veterinären, de kändes nästan hemskt.
Men nu kanske man får reda på om hon har barn i magen eller inte, hon är som lite små rund.

Igår va man ju som sagt med i Västerbottens folkblad. Och fy urban (om man får säga så) Vilka hemska bilder det var på nätet, haha! I tidningen vare bättre för man såg inte mig så himla mycket, förutom att han tog kort på den fula lilla kojan jag ha försökt göra åt henne som hon inte tycker om hahah.
Jag ville egentligen inte vara med först, tyckte de va lite hemskt men sen när han berättade lite mer reportern så är det ju faktiskt bra att de kommer ut i tidningen så man får veta vad som egentligen kan hända när man är så störd att bara lämna katter sådär. Ska ta en bild på tidningen sen så ni får se :-P


f o t o   p å   g
Idag hade jag tänkt och vara lite kreativ och fara ut och fota lite höst bilder. Jag hatar hösten annars eftersom de brukar av så kallt, sommaren är över, de regnar och man vet att det är inte långt kvar tills vintern kommer. Men då finns de iaf nån positiv grej, det är ju så himla fina färger på höst löven! Wiiihii!

Så nu ska jag dra ut och fota lite, hoppas man får sig någon bra bild nu så jag ka visa er sen :-) Sen blire att åka tillbaka till Vännäs runt kl 14 och hämta stackars katten igen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Väntar med spänninig!

Postat av: Lina

-i då.

2008-09-12 @ 11:49:47
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback