Dumpade kattungar
Jag har som blivit en sju jävla djurvän jag! Nu tar jag hand om katterna som dumpades i Örträsk.. eller nja katten. Dom har inte fått tag på kattungarna än. Hon är en jätte gosig och fin katt, man blir nästan kär i henne haha :-)

De stördaste av allt, om jag nu har fattat de rätt. Det var en som hade gått ut med de i VK att hon skulle ta hand om kattungarna och sen ångrade hon sig... Men kolla på hennes kommentar.

"- Nu är det den tiden på året när folk gör sig av med sina sommarkatter, säger Bente Andersen som ställer upp och tar hand om katterna när man lyckats fånga in dem.
- Man behandlar inte djur så här. Det är så vidrigt, man lämnar de bara inte när man har tagit på sig att ha ett djur.
"

Hmm.. jadu, vad är det där för människa då? Jag ids då inte ens kommentera det där.

Jag har kattmamman här hemma nu, hon är hur fin som helst :-) Det är en ung katt, hon ser då inte alls gammal ut för fem öre. Själv tycker jag nästan att hon ser då ut som en katt unge. Det är en grå katt med vit teckning i ansiktet och på bröstet med jätte fina grön/gula ögon :-) Jag kommer att lägga upp lite bilder på henne senare kanske.



Kattungar dumpades från bil under helgen
Läs artikeln från VK här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback