Aahtjoooo!
Nu har jag blivit riktigt på sjuken!... Om man får uttrycka sig i en så ful svenska. (Theresiska)
Snorig så mycket jävulst. Jag sa för någon dag sen att jag lät som en snor fylld alkis kärring men nu börjar jag få problem med halsen också så nu låter de som att jag är i målbrottet också. Hmmm.

Riktigt sur är jag också, det här är andra veckan jag ville spela Bingo Lotto. Skojj grej bara! Men då när man ska fara och köpa första gången.. Då är dom slut och jag orkade inte åka in till Vännäs.
Andra gången går jag dit dagen före istället för samma dag som de börjar.. Då är dom slut igen, så jag åker till Vännäs. Som tur som jag har då har ju ATG butiken stängt för 2 timmar sen. Hmpf. Så det vart en pizza från Tre kronor istället som tröst.


G a m l i n g a r n a s   f ö d e l s e d a g

Igår var jag på ett 40 års kalas. Grattis! Det vart frukt bricka och fy balla så jag tryckte i mig, dte är ju så sjukt gott!
Det skulle vara en överaskning för 40åringen och hon visste inte om någonting. Vi kommer dit med 4 bilar fyllda med folk, går in i hallen som blir alldeles full av allt folk. Ni skulle sett hennes min! haha.

Mina mostrar va tokiga som vanligt och de blixtrade från kamrerna hela tiden, de kunde inte lägga ner dom. så nu är man med på bilder och de är ju inte snyggaste fotona heller på en själv. Man sitter där med mat fulla munnen eller så ser man hur sur ut som helst haha.

Grattis till mormor och Annica som fyllde år igår och min lilla farmor som fyller år idag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback