Veterinären


Haha! Kolla vad hon gör med tassarna, söt kines kissen.

Stackars Misty fick fara till veterinären i torsdags. Hon dricker så mycket vatten så då for vi dit och tog lite lever prover. Om jag minns rätt så ska värderna det vanligtvis ligga runt 8, vid stress 12 och Misty hade hela 30 så de var ju mindre bra. Dom tror att stackar har diabetes :-S Så nu har hon fått något special foder som hon ska käka nu i en vecka och se om det blir bättre. Ska det bli så att hon ska måsta börja ta insulin så kommer hon nog måsta tas bort tro jag.
Tycker så synd om min lilla söt fröken.

Nu är det guiden vecka också, eller är inne på sista dagen nu. Klockan är 01:58 och jag sitter och jobbar.. Tröööött.


Nu sitter Misty och tigger skorpor utav älsklingen! Haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackars kisse =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback