Runt runt runt

Runt klockan 10 idag drog jag och Gojjsan till Umeå så man ha vart och kört runt i snart 12 timmar så man är lite less i kroppen.

Var och kulle hämta Gojj bil som var på lackning efter krocken, sen ha jag följt med henne på stan och shoppat lite. Eller Gojj har shoppat, jag är ganska så jävla pank just nu och det käns ju lagomt surt. Alltid när man är och vandrar runt på affärer utan pengar så hittar man hundra saker man vill ha men när man väl ha pengar hittar man ingenting, det är en förbannelse!

Fick veta en tråkig nyhet idag som gjorde en lagomt förbannad. Vissa människor ska då tammefan inte ha djur alltså helst när man inte har dom för att ge dom kärlek eller ha bra hem. Idiot alltså. Trodde aldrig att de skule kunna vända så i huvudet på honom, men nu har han det förhopningsvis bra, men jag tror inte på det förän jag ser det.

Nejnu kanske man ska dra sig hemåt kanske. Har vart ch tjuvätit nu hos mamma, en väldigt sen middag blev det. Så nu ska man hem till älsklingen käka lite gotta och se en film, tror det blir The Midnight meat train.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback