Headache
Nu börjar jag blir riktigt less på min huvudvärk...

Först trodde man atta de hade med och göra att jag hade snea tänder, så då fick jag tandställning i 1 ½ år. Det vart lite bättre men ha fortfarande ont. Jag har ju den där förbannade huvudvärken flera ggr i veckan. Jag försöker dricka mycket vatten om det är de det beror på, har gjort ett migrän test på internet men de tro jag då inte riktigt att jag har.. eller nja, vet inte riktigt.

Men har märkt nu på senare tid att när jag kör så ser jag inte skyltarna så bra och när jag sitter vid datorn får jag ont i ögonen och huvudet. Så det måste bli till att åka och kolla synen nu då när man har råd, det kanske blir en liten glasögonorm av mig.

Så nu har ni fått ta del av min onödiga information!

Kommentarer
Postat av: jessica

tack du :) jaa jag tycker också de ä coolt me karrborrband.



bli no bra att du kolla synen! ja had också mycke huvudvärk innan ja fick glasögon.. å de märks att man få de när man int använn dom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback