hahaha
Lina visade Cardan den fulaste filmen, Bjurholms Fjårtisar.
De verkar ju fått med nästan hela Bjurholm på dom där 3,33 minuterna förutom dom själva som gjorde filmen! Hahah! Det finns väldig många som jag själv tycker att dom absolut inte där fjortisar. De som gjorde filmen verkar ju bara lagt ihop en bunt killar och tjejer som dom inte tycker om och lagt in i bildspelet.
Jag bryr mig då inte om att jag är med kan jag ju säga, vill dom stämpla mig som en fjortis så varsågod. Själv tycker jag att man kan inte stämpla folk egentligen hur som helst förän man känner dem.


Här bjuder jag på bildspele, du kanske också är med? hahah! Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha nä men hälften är väl inte det nu, men alltså jag tog det mer som folk som vart (och är) Bjurholmsnissar typ =) Vem har gjort den då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback