Flytt
Idag har man vart med lille mamma. Jag har vart så duktig och snäll iveckan ska ni veta! Jag har hjälpt mamma och flytta, strykgit gardiner och hängt, plockat upp ur flytt lådorna, städat osv. Usch vad duktig jag känner mig!
Nu är ju då adressen äntligen ändrad, så nu står jag inte skriven hos mami längre. Hon har en tendens att glömma bort min post och slarva bort den ibland så nu kommer den hit till mig och älsklingen istället. Tjoo..

Mami fyllde ju faktiskt år för bara 5 dagar sen också, så man ha vart där och käkat tårta. Mumma!

Sen var det ju någon födelsedag idag, grattis till Gryn's boyfriend som fyller 24 år!. Grattis Måke! :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad gammal han är!

Hahaha din mamma har flyttat igen, hon är rolig.

Postat av: ronja

det är ju snällt av dig. att flytta är nog roligare om man är två

2008-10-10 @ 21:53:07
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback