BINGO!
Eller inte.. Jag, Gojj & Cardan satt och spelade Bingo Lotto igår, de gick inge bra. Cardan hade till och med satsat på att vinna så han köpte sig en dubbel lott, han skulle vinna en bil. Jag tro alla var en ruta ifrån att vinna något så de vart då bara sura miner. Haha!

Very pretty moooose! Ja, som sagt på kvällen var jag och Gojj lekte runt och jaga älgar igår ute i Nyby. vi hade sett do två dagar i rad. Försökte fota lite men de gick ju ganska bajsigt, de började bli sån dimma sen våga jag inte direkt gå i närmare dom.

Idag har jag vart så duktig och beställt tid för synkontroll i Vännäs, så den 4:e ska jag fara dit! Hoppas man inte har brytningsfel, då blir det snuskigt dyrt. Tyckte Cardans mamma sa 8000 :-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback