- Näe va bögit!

En trött bror.....

Igår blev det en sväng till Umeå med mamma och Robin. Robin skulle ha en ny jacka, jag trodde det skulle gå ganska snabbt och hitta en jacka åt honom men ack så fel jag hade. Han är ju mer petig än vad jag är!

Allting vad bögit, det gick inte ha osv. Jag vet inte hur många jackor han provade och ingen satt ju bra. Sen gick de ju inte ha en jacka där skärmen på kepsen tog baki kragen på jacka. Men så blir dte ju på alla jackor! Haha!

Han hade ju inte med sig någon jacka heller, gick bara runt i t-shirt. Hur skulle det se ut om han skulle köpa en jacka och han hade på sig en redan? Han är ju lite underlig haha. Hur som helst så blev det ingen jacka..

Kommentarer
Postat av: Gojj

De är ju länkat de är ju därför de är understrucket :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback