work
21:00 ringde Gunilla mig igår och frågade om jag ville jobba idag. 8:00-17:00. Självklart sa jag!
Så idag har jag vikat på dagis, lika roligt som vanligt att få vara där. Det är så roligt att jobba med barn, man får höra så rolig kommentarer osv av dom hehe. Hoppas man får jobba mer där :-)

Vart bjuden på makaron-pizza hos mamma nyss och nu måste jag jobba som fan, hade glömt bort ett jobb som ska vara klart idag. Dum, dum Therese! Inte så lätt när man får massa små jobb hit o dit, men jag tycker det är roligt :-)
Åsså måste jag skicka iväg ett mail till äldreomsorgen så jag kanske får jobba där kanske. Jag hatar att skriva om mig själv, vet ju aldrig vad man ska skriva haha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Makaronpizza??

Ah okej vad roligt, hoppas vi får jobba ihop någon gång då! =D

Måste man skicka brev för att få jobba inom äldreomsorgen nu?

Postat av: MissMagicGirl

Jag pryade på dagis. Det är verkligen kul!



SV: Japp, där finns det guld. Det var väldigt roligt att vaska ^_^

2008-11-20 @ 16:57:07
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback