syn undersökning
Kom ju på att jag glömde skriva om att jag var på en synundersökning i tisdags.
Jag tycker ju att jag har börjat se så dåligt på sista tiden. När jag kör tex så ser jag inte riktigt skyltarna.. Jag kan tex inte se om de står 70 eller 90 på en skylt när jag kör, sitter jag framför datorn får jagså ont i ögonen att jag inte kan sitta där längre, nästan så man inte ens kan titta alls osv.
Så han svar till mig va, att jag hade en cpjävlamuskel i ögat som inte slappnar av och dte ör tydligen få som har det så. Att jag ah svårt att ställa in skärpan sen efter jag ha ansträngt ögonen till att läsa åså. Han ville också att jag skulle kolla upp om jag hade migrän, suck.

Så tack så mkt din cp muskel!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad gör man åt det då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback