Sista dagen
Idag började jag jobba kl. 7.00 på dagis, jag trodde jag skulle dö. jag ha inte klivit upp så tidigt på ett riktigt bra tag kan jag lova. Men jag trivs så bra där så det var bara roligt att få komma och jobba :-) Jag har fått med mig så fina teckningar hem som en tjej har ritat åt mig, så sött.

Ungar är ju de roligaste som finns, dom har ju så rolig syn på allting sen så kan dom vara lite granna för ärliga av sig. Fick höra av en unge igår vilken ful tröja jag hade, haha.

Fick höra idag innan jag for hem att dom tyckte jag hade skött mig bra och vart duktig så det är ju roligt och höra. Har inte vart så duktig förut när jag jobbat på dagis så, kom ganska mkt försent flera ggr.


Jag blev bjuden på tacos idag hos mamma, det var riktigt gott! Efter maten satt vi och pratade lite...
- Mamma, jag har hittat en jätte fin passat som jag är lite sugen på att köpa.
- Ja, Passat är den bästa bilen jag någonsin haft. Den lilla gula jag hade, den gick verkligen som ett ollon skott!


Hon är bra söt min lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback