Misty


Ja nu har proverna kommit och det visar sig att hon kommer att behöva insulin, så hon kommer att få det i mitten av december om jag inte minns helt fel. Så hon ska inte tas bort :-) Så nu får hon käka sitt diabetsfoder istället för det vanliga. Man ser att dte är stor skillnad när hon äter diabetsfodret, hon är mkt piggare annars brukar hon bara ligga och vara slö hela dagarna.

Lilla söt ärtan, hon är ju lite knäpp ibland.. Idag hade hon krypit in längst ner i skafferiet och lagt sig och sovit. Söt nöten :-)

Nu i helgen heller nästa vecka så kommer hon att få komma till en ny fodervärd eftersom jag inte kan ta hand om henne längre. Det var bara tänkt att jag skulle ha henne i 10 dagar först och nu ha jag haft henne i 2 mån om inte mer. Jag hoppas dom på djurskyddet hittar ett bra hem åt henne snart.


Nu ska jag dra till Gojj & Jennie, de vill att jag ska komma dit på sockerkaks bjuding! haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att du ser resultat. Fin bild!

Postat av: Anonym

så himla fin bild!

2008-11-13 @ 17:53:22
Postat av: E

2008-11-14 @ 19:24:37
Postat av: Emma

hehe schablonerna ska bort :P

2008-11-14 @ 19:25:13
URL: http://emmaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback