Lights
Nu är det Ljusfestivalen i Umeå. Jag är så sugen på att fara dit och fota, dte är så fiiiint! Det var riktigt roligt att få gå runt sist och fota. men det var så snuskigt kallt bara. Så får se när man åker in och fotar lite granna :-)

t v å   b i l d e r   f r å n   s i s t  
j a g   f o t a d e   l j u s f e s t i v a l e n







j o b b a   j o b b a   j o b b a

Jag måste jobba som ett cp nu innan den sista. Jag har så sjukt mkt grejer som jag måste betala.... Usch, man får bara en stor hemsk klump i magen. Åsså måste man ju ha pengar till att köpa julklappar, fan också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahah!! de där va de roligaste ja hört ida! :)

men stackarns igelkotten!

2008-11-18 @ 20:25:27
Postat av: Lina

Var jobbar du nu`?

Postat av: MissMagicGirl

Ljusfestivalen verkar rolig!

2008-11-21 @ 21:19:10
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback