Förlovningsmiddag
Vi åkte in till Umeå igår för att jag skulle bjuda älsklingen på middag. Jag hade pratat så mycket om hur god mat jag tyckte det var på Invito så jag ville bjuda dit honom, men så klart så ska det ju vara full bokat där fram till kl 21.00. Tänkte aldrig så långt att jag skulle boka bord.
Så det blev Harrys istället, hade för mig att det var någon som sa att det var så god mat där och dte var det verkligen också!

För mig vart de Sikroms cheesecake och till varmrätt Harrys klassiska plankstek. Och älsklingen tog vitlöksbröd och vildsvins. Älsklingen vart riktigt nöjd!.. :-) Det var ingen dessert för man vart så proppmätt hehe..

Vi hade tänkt fara och kolla på bio senare men då gick dte inget bra förutom en som var fullbokad. Då ville jag gå runt på stan och fota Ljusfestivalen men de sket sig ganska fort. Det var så snuskigt kallt, så det var riktigt synd :-(



Tack för din generösitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback