Farsdag
Ja, idag äre farsdag så jag drog förbi mamma och Pelle och käkade lite tårta, gotti gott! Jag ser Pelle verkligen som en pappa, han ställer upp för mig och är bra på alla sätt och vis. Och sen är han ju riktigt frän också haha! Jag köpte med mig en tårta när jag for dit som mamma skulle få betala sen för och jag trodde hon skulle strypa mig när jag sa vad den kostade, hahah. En liten 8-bitars tårta typ för 130kr. Haha!


Som ett barn ska man kunna lita och se upp till sina föräldrar men jag kan inte göra någonting av dem. Det för mig hela tiden ett steg ifrån dig. Ingen är perfekt men sånna där viktiga bas grejer ska man väl iaf kunna få ha hos en förälder.. eller? Jag trodde samtalet på Tre kronor i Vännäs skulle förändra saker och ting, men du verkar inte ha lagt någonting av dem på minnet.
Why do you make it so hard to trust you?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback