Allhelgona kvällen
Det var bio kl 21.30 med Gojj, Låt den rätte komma in, såg vi. Tyckte den var ganska bra ändå.. Lite gulligt kanske. Senare for vi och hälsade på David & Cardan i gräsmyr. Dom töntarna satt och spelade tv spel.. och hel seriösa va dom, man fick ju skratta åt dom lite grann. Och David var heeelt inne i spelande, de va då de roligaste jag sett.


Gojj var fylle chaffis så då bar det in till Vännäs och hämta upp Jim och Lumpan och sen till Karlsbäck. På vägen till Karlsbäck var det jävligaste jag ah varit med om.

Vid glaskyrkan träffade vi på en vit volvo 745:a tror jag dte var som var och vinglade på vägen. Andre va så nervös så jag var tvungen att köra om bilen så jag blinkade med hel ljysena så han skulle hålla sig på sin sida av vägen och körde om. Efter de vart han i volvon hel galen..
Han bara gasade på bakom oss, så nära att han skulle kunna ha kört i i våran bil och blinkade med hel ljusna hela tiden, han ville väl något men aldrig i helvete att jag skulle stanna!
Sen när han körde om oss så höll han på att plocka räcket och över igen på andra sidan vägen och full fart iväg. Vi såg inte bilen förän 1 mil efteråt därstår den vid en P-fika ute i Balåker. Jätte obehaligt var det!
Den störda jäveln måste ju ha vart dyngrak! Och sen köra 130-150 km/h, han kunde ju ha dödat någon.. Idiot!


På fredagen var jag faktiskt på kyrkogården och fotade. Det var jättefint med alla ljus men dyng kallt! Jag hade bråkat med mig Cardan och han höll ju på att frys ihjäl.. Vi var där kanske i 20 min sen var vi tvungen att fara. Riktigt kallt ute alltså! Hade velat vara där längre, var inte sådär jätte nöjd med bilderna men aja.. :-/
Jag måste väl ta och lägga upp dom sen så ni får se!


Nu ska jag ut och natt fota igen! hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback