Sportlovet
Ja det känns som att man har faktiskt gjort ganska mkt på
det här lovet fast nu när man tänker tillbaka så ha man inte
gjort ett skit typ.. Hmm. Men ändå flyger bara dagarna förbi.


Söndag
Jag, Gojj och Barbro var på en breakdance uppvisning som
min lillebror Markus var med i. Det var roligt och se :-)
Men jag vet inte om det var så mkt till uppvisning, det verkade
vara som en helt vanligt lektion. men roligt ändå var det och
kolla på, alla var riktigt duktiga. Jag lägger väl upp några bilder
sen där ifrån.

Senare på kvällen så åkte vi till Robertsfors och skulle hämta
Grynet som ville komma hem till Bjurholm. Jag lånade Cadillacen
dit då behövde jag inte lägga ut nå pengar på bensin sen är den
ju ganska roligt och köra ändå :-) Så nu har man fått sett hur
Måke, Grynet och lille Micke bor :-) Jag sa till Måke att jag tyckte
Robertfors såg ut som Vindeln, då verkade han ha blivit lite små
sur på mig :-S haha!

Sen bar det hem till Bjurholm där det tydligen väntade en
överaskning till mig från älsklingen i den nya lägenheten.
Vi hade fått internet! WOHO!


Tisdag
Grynet fyllde 21 år! Vi var och käkade gó mat hon och jag på
Eastern Palace, gotti gotti! Gojj kunde inte följa med för hon
jobbade till klockan 21 och kände sig lite små sjuk.
Sen bar det iväg tll bowlingen där vi spelade tjejerna mot
killarna. Jag, Grynet och Malin mot Måke, Björn och Pontus!
Det gick otroligt dåligt för mig, jag brukar faktiskt vara duktigt på
bowling men jag fick så ont i handleden och alla mina klot
drog som mot rännan, haha!

Grynet fick sig en liten present också av Björn och Måke tror jag
det var.. EN BIL! Inte en dålig födelsedagspresent alls :-)


Onsdag

06:45 jag hade somnat om igen och mamma ringde och väckte mig sopm tur var. Klev upp och gjorde mig i ordning sen så kom mamma och hämtade mig, nu bar det iväg till IKEA! WOHO! Det vart bara jag och mamma som for till slut. Gojj skulle följa men vart sjuk Jens ville inte och Robin var rädd att han skulle få sitta bak men Gojj, haha! Sen trodde jag han skulle gnälla hela tiden om att han ville hem.

Runt 10 var vi framme och runt 17 var jag 1900 kr fattigare, då hade vi vart på IKEA och Birsta Centrum och shoppat. Farfar och Olga kom förbi på IKEA och käkade lunch med oss, det var trevligt :-)

Efter all shopping for vi till farmor och hälsade på, fick oss lite middag osv. Fick min födelsedags present också, en skit fin ljusstake! Men dyr som fan va den då! 1250 kr :-S

23 var vi hemma i Bjurholm, ont i kroppen
och i fötterna efter att ha gått en hel dag.


Dagen efter så var det bara och plocka upp allting man hade shoppat och låta de inta sin plats. Nu är det så fint här :-) Men det fattas ju en hel del grejer till men nu ser dte iaf mer ut som ett hem :-)



Det blev ingen skoter körning nu på sportlovet, ledsen min x 10. Skoter verkar vara hel död, haha. Jag som har velat köra hur länge som helst men men ... :-/



Låt honom vara i fred, han har inte gjort dig något och du har inga
som helst anledningar att göra det du gör mot honom. Jag hoppas
du får vad du förtjänar och mycket mer där till. Idiot!

Kommentarer
Postat av: LilGryn!

Vem är det om? (Låt honom vara i fred, han har inte gjort dig något och du har inga
som helst anledningar att göra det du gör mot honom. Jag hoppas
du får vad du förtjänar och mycket mer där till. Idiot!) tell me later! ;) jag kommer till bjuris i veckan och stannar väl nåra dag..=) så man kanske kan hitta på nåt när du kommer hem! :D

2008-03-15 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback