Sätt en propp i håle
Dator, dator, ladda ner, dator, dator, musik, dator, pannkakor!

Ja nu har man fått besök, Gojj är här. Och tro inte hon är social, hon kommer hit och snor mitt super duper internet. Nu ligger hon väl på att ha laddat ner 7 filmer eller nåt.



            1. Hur lång är du? - 1.68 ½
2. Vad vill du bli när du bli stor? - Jadu, det är en hel del jag vill bli.
3. Vad pluggar du? - IT Media
4. Har du långt hår? - Sådär halv långt typ.
5. Vilken hårfärg har du? - Brunt skulle det då vara.
6. Sminkar du dig? - Nja ibland,
7. Har du haft sex senaste månaden? - Ja.
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - Svart.
10. Har du kysst någon idag? - Icke de.

FAMILJEN

1. Bor dina föräldrar ihop? - Nix pix, dom separerade när jag var 1 år.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - Båda!
3. Hur många syskon har du? - Tre halv syskon
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - "Vart är du?"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - Han lagar inte mat.
6. Hur många ställen har du bott på? - 13-14, minns inte riktigt,
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - Hmm, beror på vem som irriterar mig.
8. Vilken familjemedlem är snällast? - Alla är väl snäll på sitt vis.
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? -  2 veckor sen kanske, spelade Wii som satan!

KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis? - Är med en knäppis nu.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - Ingen aning.
3. Har du kysst nån kompis? - Jaah de har jag, både tjej och kill kompisar.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - Japp!
5. Vem har du varit kompis med längst? - Snor Gojj!
6. Vem känner dig bäst? - Helt klart mamma!
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - Ett par månader.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - Kanske.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? - Mjaa, beror på.

KLÄDER

1. Vad har du på dig idag? - Mjukis byxor så klart!
2. Har du bytt om idag? - Dja!
3. Favorittröja? - Nja har några stycken.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - Ingen aning.
5. Har du gett bort kläder nån gång? - Gör det lite nu och då.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - Haha, ja ett par ggr.
7. Har du handlat kläder genom internet? - Japp.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - No, varför skulle jag göra de?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - Finns mkt.
10. Vad använder du för skor? - Mina pimp nike skor, haha!

VÅGAR DU

1. Skrika åt dina föräldrar? - Ja, ett x antal ggr när man var mindre.
2. Klä dig annorlunda? - Känner jag för det så gör jag nog de.
3. Vara dig själv? - Finns ingen anledning till att vara någon annan. Hate it or love it.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - Jorå
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - Haha jaa! prutti prutt!
6. Pierca dej? - Ja, piercade mig ju för ett litet tag sen.
7. Ge dig på utmaningar? - Jorå, men det beror oftast på vare är också.
8. Ha sex på offentlig plats? - Ingen kommentar!
9. Vara omogen? - Jorå helt klart!
10. Äta småkryp? - Mjaa, inte sådär jätte mysigt direkt.

SKOLAN

1. Vad heter din skola? - John Bauer
2. Vad heter din favoritlärare? - Båda media lärarna, men Pär är klart coolast!
3. Vad är ditt favoritämne? - Har flera. Grafisk illustration, Bild, Fotografisk bild, media produktion osv osv..
4. Snyggaste läraren på skolan? - Finns ingen.
5. Har du bra betyg? - I media ämnena har jag bra, ligger väl på de högsta. Övriga är väl kanske mindre bra.
6. Tråkigaste ämnet? - Filosofi, filosofi, filosofi, matte, datakunskap m.m..
7. Har du skolkat mycket senaste året? - Mkt närvaro har man ju inte.
8. Hur tar du dig till skolan? - B-b-b-bil!
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - Nej.

RANDOM

1. Vet du vem FATO är? - Ehh.. nej.
2. När tuggade du tuggummi senast? - Ingen aning.
3. När var du på semester senast? - 2 år sen i kroknäselandet.
4. Vilken färg är det på din tandborste? - Blå/vit.
6. Vad har du för påslakan just nu? - Med nå hjärtan och skit.
7. Vem såg någon dig naken senast? - Cardan sku jag tro.
8. Hur ofta duschar du? - Varannan dag, olika.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - Vet inte ens vad det är.
10. När ska du gå och lägga dig? - När jag kan sova.


Och ja jag har tråkigt!.. Gojj är så osocial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback