Rita Jönsson med spräckt framruta!
Ja hej jag heter Rita Jönsson och jag fick min framruta på min bil spräckt idag!

I går skrev en kille till mig på msn, ingen aning om hur han fick tag på min msn eller nåt för jag har inte lagt ut den någonstans..

- Vi träffades utanför km i Onsdags där du fick mitt nummer.


Haha ja han skrämde mig lite grann när vi fortsatte prata, fick reda på sen att han var i från Kalmar och och ksrev nummret han hade fått från den där tjejen och hon hette ju Rita Jönsson och var från Kalmar.
Jag försökte förklara för honom att det inte var jag och att det inte fanns en chans att vi ens hade kunnat träffats eftersom jag är från norrland. Han verkade ha blivit sne sen fick jag som skiten för att han hade hittat åt fel brud, hahah. Vilken idiot. Men fick som inget svar på hur han ahde fått tag på min msn.. Aja! haha!





- Jag var förbi lägenheten idag och då såg jag din bil, framrutan ha blivit spräckt.
- Va hur då?
- det måste vara från snö raset.
- Haha, nu skojar du med mig?



Min super snygga framruta. Nån som är avundsjuk?

Ja min hyresvärd ringde mig idag och berättade den "roliga" nyheten. Jag klädde på mig och gick ut för att kolla. Rutan hade spräckt, fast den höll ju ihop och hade inte åkt in i bilen men de låg ändå lite små glassplitter i bilen. Skoj! Alltid något som händer med den där bilen haha!

Rutan blir nog bytt på fredag tror jag så jag blir utan bil tills då. Faaaan nu måste jag gå till skolan! Ska fråga Gojj och om hon är söt så jag kankse får låna hennes bil på morgonen så får jag väl gå till skolan sen på eftermiddagen.

Jag kunde ju knappt somna igår för att det föll ju som satan från taket och jag som bor nere i källaren precis utan för där det faller ner, så man håller ju på att skita ner sig varje gång. Haha!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kanske har en hemlig ovän! Vilket underbart namn, Rita Jönsson, hon lär aldrig haft problem i skolan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback