Påsk lov
Nu äntligen äre påsk lov, är så sjukt less på skolan just nu.
Jag tog mig påsklov redan igår, hihi. Gnällde på Gojj att hon skulle hålla mig sällskap för jag hade så tråkigt, nämen då skulle hon till bajs Henrik sen så skulle Dorfen hem till Vännäs samma dag så då erbjöd jag honom skjuts dit när jag lix hade vägarna förbi. Jag fick ett påsk ägg av honom, hihi! :-D Snäll Dorfen! Det var som ett tag sen man fick se honom så det var roligt att få tillbringa lite tid emd honom :-)

Just nu är älsklingen på folkets hus och hjälper killarna som är på lan med internet, de var tydligen nå knas. Och här sitter jag och ska leta åt en film. Köpte mig faktiskt ett trisslott också, en sån där för 100 kr en påsklott eller vare va. Fick hälften av pengarna tillbaka haha.

Meet the spartans
- Ingenting att se! Den har fått 2,2/ 10 på IMDB.
Vi såg den igår och som altid ser filmerna mkt bättre ut på trailern.
Fast jag hittade en ganska rolig grej igår från filmen.

Nu kanske man ska tycka synd om henne för hon bryr sig så mkt åså men
de går fan inte att låta bli att skratta... Hon ser lite granna ut som en kille också!



Ja, det är mkt om Britney nu. I Meet the Spartans gjorde dom en liten ful grej
av henne men de jävligaste var ett South Park avsnitt jag såg idag, så förbannat
fullt haha. Ja inte lätt att vara känd och göra bort sig.


Nej nu ska jag leta mig en film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback