New car
 
image299

Cadillac BLS

Ja ojojoj, vem köt ny bil igen. Jo therese!
Känns som jag kör en ny bil varje vecka nästan men inte
fan klagar jag över de :-D Nu kör man en riktigt fin bil.
Cadillac BLS, fick låna den av pappa tills han ha fixat min
bil, hoppas det tar lång tid. Hihi!

Det dumma är bara att dte är automat, tycker det är äckligt
att köra. Vill hellre ha manuell, gillar att växla haha :-D



S p o r t l o v
Ja fyfan, nu äntligen äre lov. Fy fan vad skönt det känns.
På onsdag blire att fara ner till Sundvsall och hälsa på farmor
och kuta runt lite på IKEA och köpa lite grejer till lägenheten
som fattas, hihi :-D

W i i

Ikväll jävlar i mina höna blire att spela guitarr hero, känns som att
man kommer få fet spö utav brorsan :-/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback