Fyllechaffis
Första turen: 15.00 skjutsade jag mamma och Pelle till Grannäs.
Andra turen: Runt 18:00 så skulle älsklingen till Umeå och hälsa på
Tomas som hade fest.

Satt där en stund men de va inte sådär jätte skoj så jag drog ut till
min låtsas mamma och min bror i Nyland. Janne var på besök så vi
satte oss och spelade poker. Janne vann, sen kom Markus på andra
plats. Dom jävlar tivinga mig och spela även fast jag inte kunde men jag
kom då på en 3:e plats haha.

Tråk pappa var borta, han är nere i Orsa just nu och håller på att flyga
så han var inte hemma någonting. Sen såg vi film, Surfs Up.
Lill Markus somna i soffan. Han var så söt, fick en påsk present av honom.
Ett litet brosch med en lila stjärna på :-) Sen vare bara att åka till Grannäs
och hämta mamma och Pelle, hem och käkalite. Runt 02.00 ville några ha
skjuts från Vännäs till Umeå, fick slänga i mig maten och åka iväg.

Tvingade med mig Dorfen från Vännäs till att hålla mig sällskap :-) Sen in
till Umeå och hämta älsklingen som var full som ett ägg. Sen bjöd jag grabbarna
på en korv och sen for vi vidare till Vännäs och lämnade av Dorfen som var så
snäll och höll mig sällskap.
Klockan 05:15 var man hemma.........


Känner mig ganska så trött idag, känns som man kan somna nu.
Ska väl se en film med älsklingen sen ska man sova.

Over and out!




image307

Klippte älsklingen i fredags, fin älsklingen!



Kommentarer
Postat av: Natalie B

Det är väl kul att vara taxi! :)

Postat av: Lina

Ah det är du som klippt, vad duktig du är =)

2008-03-25 @ 13:17:33
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback