Synd om mig
Ja nu är det verkligen synd om mig, jag har gått och blivit sjuk på sommarlovet. Ont i halsen, bihålorna, huvudet och ögonen.. Usch usch vad det är synd om mig just nu!

Imorgon är det planer för att åka till Åsele på marknaden där. Min lille mamma åkte dit idag och ska vara där och campa hela helgen. Det var ju tänkt att jag också skulle dit, ville ju se SM i Luft gitarr, haha! Men nu ha man blivit sjuk så man är ju mindre pep på de sen finns de inte så mycket pengar heller. Det blir nog inte nån Storsjö yran heller som de ser ut nu :-/ Det blir en lugn sommar för min del.
Mer sol och värme och mindre regn tack!

Vill dra till Junsele djurpark! Haha! Jag ha fan aldrig varit dit, skulle vara skoj och få vara där och fota lite åså :-)

Nej nu ska jag och honey tycka synd om oss själv, se en film och lägga oss tidigt.




F I L M S T I P S


Tummen upp
-
Wanted  7,4 / 10
- Kung Fu Panda 8,0 / 10
- Forgetting Sarah Marshall (Dumpad) 7,7 / 10

Tummen ner
- The Ruins
- The Happening




K o m m e n t a r e r

Tack så mycket för dom fins kommentarerna jag fått, och ja jag har fotat den själv. :-) Jag har ju min egen lilla logo där nere i hörnet på alla foton jag tagit, hihi :-)

Kommentarer
Postat av: Babz

Det har jag ju glömt att säga, Loggan är proffsig!

Krya på dig = )

2008-07-18 @ 23:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback