Surströmming
Det är så gott! Men de luktar mindre gott sock. Jag lånade mig Pelles hsu i lördags så jag och Grynet kunde käka lite surströmming. hade jag käkat de hemma så ha min söta pojkväm klagat på att de luktar så mycket skit i lägenheten. Men de var så trevligt och gott! :-) Gojj och Martin och också över men de va inte så sugen på surströmming så de vart grillat för deras del. Fläskfilé, potatis klyftor och peppearsås... Åååh, är nästan lite svag för pepparsås alltså, de är så sjukt gott. Vart lite avundsjuk på dem ett tag, haha!

På dagen så földje jag och älsklingen med mamma och Pelle och gick på Vännäs marknaden. De va så fint väder och de var riktigt varmt o skönt... Men mycket folk. Köpte mig en nu piercing till tungan men då köpte jag ju fel storlek men de handlade vara om 1 mm skillnad, en tunika och riktigt god thai mat! Mmm!

På kvällen efter vi hade käkat surstörmming och så så var jag så jävla sugen på att åka karusell, de vävxer jag aldrig ifrån. Haha! Jag försökte få med Gojj, Martin o Grynet men dom va inte så pep på de. Tåkisar! Men senare på kvällen så fick jag med mig Grynet. Helvete så kul vi hade! :-) " Du kan få suga på min....." Hahahah!


Nej nu ska man väl kanske vara duktig och gå ut och ta sig en promenad kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback