Mörbultad
Ja nu kommer det bara tyck-synd-om.mig-inlägg. Ja jag känner mig bokstavlingen mörbultad idag. Har till och med ont i öronen idag. Ont i kroppen som sejt också.. Men de kan bero på att jag äggade den där Vibra Tone som satan igår, haha!

Nu har jag vaknat i normal tid i 2 dagar nu, fattar ni?! Jag har inte haft en normal dyngsrytmen på 3 år de kanske är på väg att vända nu, hoppas. Annars brukar man sitta sömnlös på nätterna. Men va de bror på nu är väl att man är sjuk och har ingen ork i kroppen alls.

Men men de stoppar inte mig för att åka till Åsele och gå på marknaden. Så nu bär det iväg dit!
Sen blir dte säkert att åka förbi mamma och dryga sig med henne där på campingen, hehe :-)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha fungerar den? Anita hade någon liknande sak men den fungerade typ inte. Kanske inte hade lika tufft namn eller så =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback