Bjurholmsdagarna
Fredag - Hårdrockskväll
Vi tog oss inte iväg till Folketshus förän vid 23 tiden. De va helt värdelöst på fredagen alltså, inge mycket folk alls så man blev genast mindre peppad för lördagen. Tycker synd om Live Elephant som va där o sjöng, ynka 5 st ungefär stod framme vid scenen och kollade på och de va inte så många heller inne i öltältet för den delen.

Lördag
- The Refreshments
Peppad för markaden någonting, jag skulle bara ha mina varma munkar! Finns inge bättre än att gå ut på marknaden bakis och köpa sig en varm munk och coca cola, då må man gött!
De va en hel del yrning om vilka som skulle komma och grilla med oss.. Vi var uppe i 14 st innan slutet så blev det 4 hahah! Men de var bra ändå :-)
Dålig information va de iaf år, man visste inte hur mycket biljetterna kostade för båda dagarna eller vilken tid artisterna började på att spela och det var det många som var ganska så sne över de. I kön på vägen in kör jag en tjej säga.. "Åh, får man ett band? Nu känns det som man är på en riktig festival!" Haha en festival i lilla Bjurholm tänkte jag för mig själv. Mycket mycket fler folk som kom dit den dagen, alla ville ju se The Refreshments! De var fullt inne i öltältet man fick sig knappt någon plats och direkt man gick in hördes de som man seriöst va i ett hönshus. Men mycket skoj hade man då, många glada, fulla människor!


A r r i v a l
Nu har min kära lilla mamma kommit hem från Thailand, hihi! Hon har väl vart hemma i snart en vecka nu, och brun nånting ha hon blivit. Vart riktigt avis när jag hämtade mamma och Pelle på flygplatsen. Mamma och va riktigt brun men Pelles syrra däremot.. Ojoj.. Hon var typ svart! Riktigt lätt för att bli brun alltså, haha.
Fick mig några riktigt fina grejor av henne :-) Robin fick väl runt 10 t-shirts haha!

Cardan mobbade mig dagen innan jag skulel hämta mamma, eller jag och mina syskon mobbade han. Jag var hel peppad att få träffa min kära mamma igen, sen ville min bror Robin följa med lite senare ringer Jens och säger att han vill följa med också och hämta mamma på flygplatsen. Cardan tycker vi är allt för mamma kär! I love my ma'ma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback