Barnvakt


10.20 kom Grynet och lämnade lille MIkael, hihi!
Grynet ville åka in till stan och träffa en vän där som hon skulle käka middag med åså så jag var snäll och var barnvakt, sen  ville jag ju så klart de, han är ju så sjukt söt och snäll som helst Micke :-D




  

Vi käkade lunch vid 12 tiden sen drog vi ut till Pelle där han och mamma höll på att fixa gården, gick en sväng med Micke så han skulle få vila en stund sen hjälpte jag till lite på gårde. Jag avr så duktig så jag tog bort allt ogräs på grusgången där.. eller nja nästan allt då.
Micke han satt bara och av coolt, satt i vagnen tjollrade och pratade och grejade hehe :-)

Jag har inte lyckats lära han nå fulis ord en, men Grynet var inte orolig... Den dagen kommer! haha! :-P


V a x
Jag och Grynet fick för oss här om dagen att vi skulle vaxa våra bilar så vi bestämde oss för att börja med en bil då eftersom de var första gången vi skulle vaxa en bil och de tar tydligen lång tid, så det blev Grynets bil.
Och jaa.. Tycker man om att de ser flammigt ut så kan man ju säga att det blev bra, hahah! Men restev av bilen vart iaf bra, ser ut som en helt nu bil :-) Fast vi har lite kvar men. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback