tattoo
image257


G

Nu är de riktiga skolarbetet klart! Vi skulle göra en egen tatuering som
symboliserade något. Tatueringen är egentligen till Gojj, den kan
faktiskt se bättre ut den här men nu vart den så här iaf. Varje familje
medlem börjar på G i hennes familj, egentligen ska det bara vara fyra
blad men de blev fem. De femte får väl stå för deras hund Ice haha.





Nu har jag och älsklingen valt att vara vaken hela natten så vi kan ställa tillbaka
dygnet. Den rackarn ha fått sova i 3 timmar redan för han var så trött, jag törs
inte sova för jag har fan ingen självkontroll så jag lär ju sova tills jag inte är trött
längre. Börjar känna mig riktigt slö nu, måste fan göra något och försöka att inte
ligga ner för då kommer jag bara vilja sova. Fan tycker men gör så här ofta nu att
man är vaken hela natten för och försöka få en dygns rytmen, kommer inte ihåg
sist jag hade en. Veckan man va i Vindeln och på intensiv kurs för typ ett års sen?

Kommentarer
Postat av: Gojj

Faaan nice! den blev ju snygg tess :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback