Skolarbete
image256

curly

Jag ha vart såduktig ikväll att jag ah suttit och gjort skolarbete! Har missat
massor och de bästa ämnet verkar det som också, grafisk illustration. Bara
roliga saker man får göra ser det inte ens som ett ämne det är nästan mer
som min fritid fast lite mer utmaning. Love it!

Uppgiften vara att gör en egen tatuering som skulle stå för något. den på bilden
står inte för någonting, de gjorde jag bara för skojs skull. Ska göra det riktigt som
jag ska lämna in senare, får väl visa när den är klar. Är faktiskt nästan riktigt
nöjd med bilden! :-) Älsklingen fick fota mig, de gick inte så bra själv haha.



Snart kommer min mama hem! :-D Jag saknar fan henne, jag är så mamma kär!
Dom skulle handla de sista idag sen ska de sitta på ett dryg 12 timmars plan
hem. Nu är jag fan i mig less på att vara katt vakt, han bara jävlas och är dum
med mig.

* Han ha vart hem ifrån i 3-4 dagar och aldrig kommit hem...

* ... När han väl kommer hem lämnar jag honom hemma, inomhus, så han kan
äta när han vill och så han inte behöver vara ute i det kalla vädret, efter som de
skulle nog ta en tid innan jag kom hem dagen feter nyår då man förväntar sig att
vara dyng bakis och inte körbar förän efter ett par timmar. När man kommer hem
så har hanj pissat och skitit på mina kläder!!!!! Så jag fick stå och tvätta 3-4 tvättar.
Skoj.. Njaaa!



Snart fyller man 19 också, 16 dagar kvar. Vad önskar man sig då? Ja vad önskar
man sig inte kan man ju undra. Men skulle iaf bli glad om slapp betala hyran för
de är jääävligt snålt om pengar just nu. Jag torr jag kan betala hyran men då kan
man inte göra bil, köpa mat, snus, betala bredbandet osv osv. Sen pengar till en
jacka, stativ och en el tandborste :-D haha!

Hoppas den hör födelsedagen blir bättre än den andra, annars aka jag fan i mig
hyra ett hotell rum på min 20 års dag, låsa in mih och dricka mig dyng rak!... eller
tröst äta låter bättre mat är fan bra skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback