Feeling good
Sen i fredags har jag mått hur bra som helst, har känt mig glad
och bra mer bra humör än vad jag har gjort på länge. När jag kom
hem till älsklingen så pratade jag så mycket hela tiden att han
verkade bli less på mig hahah! På fredag kvällen så såg vi Bee Movie.
Det var faktiskt en bra och rolig film faktiskt, värd att se!

Lördagen så skulle vi kliva upp tidigt men jag och älsklingen försov
oss lite grann då ringer mamma 09.50 och gnäller på oss.
Sen bar det iväg till Umeå och shoppa till lägenheten. Nu äntligen
fick vi tag på en soffa! Skit fin soffa från Jysk :-) Hade spanat in den
förut och hade tänkt köpa den men då hade den tagit slut men vi fick
den allra sista soffan nu. Som tur tyckte då älsklingen om den :-)

Idag ringde och, orkade fan inte svara först sen fick man ett gnäll sms
om att det var fint väder ute så då vare dte bara att ta på sig täckbyxor
och grejer och sticka ut. Vi drog ner till älven och fotade, fick några
ganska fina bilder. Tänker faktiskt använda en av dom till att ha i köket
i nya lägenheten :-)

image277


Snow Movement

Bilderna blir på canvas duk 20 x 70. Bilden såg lite konstig ut för att det
är rörelse i den men det är de som gör den snygg. Vi skulle fota nån gren sen
 började Gojj att skaka den så man kunde ta liknande action bilder men så här
vart det och snyggt tycker jag det vart :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback