Trååk
Å T T A   S A K E R   O M   D I G   S J Ä L V
1. Är du singel?
Nope, förlovad.
2. Är du lycklig?
Djo
3. Är du uttråkad?
Dja, det vart tråkigt att jobba.
4. Är du ledsen?
Nix, men lite trött.
5. Är du italienare?
Nope..
6. Är du cool?
Yeeaahh..
7. Är du från irland?
Hmm nä
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Hell no!

Å T T A   S A K E R   O M   D I T T   K Ä R L E K S L I V
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

Mjaa..
2. Har du någon gång blivit sårad?
Jope, ett par ggr.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?

Japp det har jag nog.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?

När man var liten kanske..
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Klart jag har!
6. Har du haft en hemlig beundrare?

Hmm.. Jadu ingen aning, haha!
7. Är du kär?

Helt klart, älskar min honey :-)
8. Vill du gifta dej när du blir stor?
Nämen aldrig!..

T V Å   A L T E R N A T I V
1. Bilddagboken eller lunar?
Ingen av dom.
2. Hår eller ögon?
Hmm.. Både och!
3. Katter eller hundar?

Hund såklart!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?
Få bästa vänner!
6. Coca-Cola eller Pepsi?
Coca cola!.. Finns inget godare :-)
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?
Romantisk hemmakväll :-)
8. Pengar eller lycka?
Båda!
9. Dag eller natt?
Har alltid gillat natten mer..
10. Msn eller mobil?
Både och..

T I O   " H A R   D U   N Å N S I N . . . "
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Hmm.. nä?
2. Brutit ett ben?
Nej, tack och lov!
3. Gjort nåt du ångrar?
Jamen usch, vem ha inte gjort de?
4. Hoppat Bungee Jump?
Nej men skulle lätt göra dte om jag fick chansen!
5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja, vem har inte gjort de? Sanningen funkar inte alla ggr.
6. Ätit en hel tårta?
Nej, men skulle lätt försöka! Mmmm!
7. Gjort bort dig offentligt?

Mjaoo, det har jag nog gjort.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?
Nej inte de..
9. Gråtit när ett husdjur dog?

Japp det har jag nog.
10. Velat försvinna?
Jajjemensan..

S E N A S T E
1. Telefonsamtalet du gjorde:
Till mormor tror jag..
2. Telefonsamtalet du fick:
Honey!
3. Personen du var med:

Umgicks med?.. Hmm ja då var man i skolan.
4. Roligaste grejen som hänt:

Flyttat ihop med älsklingen :-)
5. Personen du smsade:
Honey :-)
7. Du skrev till på myspace:

Bajs sida..
8. Du kommenterade:

Ingen aning, kommenterar mkt.
9. Du tillbringade natten:

I min gnek säng.
10. Du kramade:

Min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback