Moving
Nu har jag och älsklingen äntligen flyttat! :-)
Det vart lite städande osv i helgen, blir ju så att man säytter ju bara grejorna
någonstans när man inte riktigt vet vart man ska ha dom osv.
Det finns så mycket kvar som fattas att köpa, men då har man ju inga pengar.
Jag vart glad igår för att jag ahed fått pengar men då skulle jag köpa de jag
behövde själv, mat, bensin och lite annat. Det vart inte så himla mycket pengar kvar.
Allt gick åt! Det ända jag hann köpa till lägenheten var kuddar till soffan och
gardiner till sovrummet. Men då har man ju en så söt och snäll mamma så hon
har varit så snäll pch hjälpt oss att köpa in grejer till lägenheten, så jag ha beställt
lite från Jotex.

Fick 500kr av älsklingen så jag ska köpa det som behövs mest till lägenheten.
Nu vet jag inte riktigt vad de heter men det är något man sätter på fönstret som
gör att folk inte kan titta in riktigt. Det var inte så fränt efter man hade duschat
eller satt och fikade att alla som for och handlade eller skulle ta ut pengar kunde
se rak in i köket, så det ska då absolut köpas in.


P o r t f o l i o

Vi fick en uppgift i skolan att göra en egen portfolio som ska innehålla
det vi har fotat. Eftersom jag redan håller på med en som projektarbete
fast då gör jag en hemsida som ajg måste koda så ville jag göra en som
inte tog så lång tid, så nu blir det i ett liknande tidningsformat.
Jag ha lite problem nu med och försöka komma på en grafisk profil
till mig själv men tror de håller på att lösa sig.


Nästa vecka blir det sportlov! WOOOHOOO!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naken honey som yrar runt =) me likes

2008-02-28 @ 10:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback