Alvin and the chipmunks
image280

Theodor

.. Han är så jävla söt så det är ju sjuk! Jag vill också ha en sån! haha!
Nu har jag och älsklingen sett "Avlin and the chipmunks", ganska bra film.
Men Theodor är bara så jävla söt!!



Idag har jag vart i nya lägenheten och skulle sätta ihop min fina köksbord :-)
Men som vanlig så äre ju alltid något som ska gå fel. Vi öppnade kartongerna
som stolarna och bordet kom i... Nej, då ha dom inte gett mig benen till köks-
bordet, usch vad sur jag blev. Så det blir till att fara och gnälla på dom på Boom
nu på måndag och säga att dom inte kom med.

Min moster (Siv) var så söt idag, hon kom med en hel kartonger med grejer som jag
skulle få, eller jag och Cardan. Vi fick det som inflyttnings-/förlovnings present.
Massor med bra grejer som vi inte kommit ihåg att köpa. Jätte snällt av henne :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback