trasig
Fick höra om proverna idag från vårdcentralen, jag kommer inte ihåg vad det hette men jag hade ingen galen hormon sköldkörtel iaf så det blir att åka dit på tisdag igen och forska vidare vad det är jag har. Det finns tydligen en risk att jag kan ha struma för det finns i släkten så det känns ju surt.

Jag är trasig alltså, nu har jag typ fått magkatarr eller vad det är. Efter tre dagar som man har haft ont i mellangärdet så bryter panik värken ut. Skulle äta mat idag och innan hade jag ont, började äta och fick världens jävla panik värk precis som att jag åt rakblad. Så värken gick upp och ner i 3 timmar, det var bara o ligga ner för det gick typ inte att gå.. Mamma var söt och köpte nå medecin så nu är det bättre.
Så går det när man inte äter mat riktigt men man får helt enkelt skylla sig själv. Det är inte första gången så. Jag har ju mina peridoer som alla andra. Ibland känns det som att man inte vill äta någonting eller så blir man aldrig mätt och får syssel sätta sig med att bara äta hela dagarna.

b i l  k ö p
Nu är jag ivrig! Imorgon blir det att åka till Piteå och kolla på en bil, hihi! Vi fick lånet idag så får hoppas att bilen är något och har nå som man får sig en bil någon gång :-D

Nu ikväll ha jag vart hos mamma, ha vart där och ätit tacos och drygat mig med henne och Pelle lite grann. Nu är man hemma igen, ska väl duscha och sen ska man väl jobba eller fixa bloggen. Den ser som ganska mongo ut i explorer så.

Kommentarer
Postat av: Lina

Snyggt det blev!

Postat av: Anonym

helt otroligt vad fint det blev!

2008-12-14 @ 00:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback