Skärpning
Nu har jag allt vart dålig på att blogga alltså. Skärpning lilla fröken Therése! Där kom fy fingret fram!

Idag ha jag gjort något väldigt ovanligt alltså, jag har vart o simmat! Jag har seriöst inte vart på ett badhus sen jag gick i 7an. Det är alltså 5 år sen! Jag, Gojj & Gryn drog dit och simmade några längder, riktigt skönt! Eller Gojj hann bara två för hon solade solarium för första gången i sitt liv haha. Jag rör ju aldrig på mig längre så jag lär ha världens träningsverk imorgon så jag lär ju knappast kunna röra mig.

The Spacklers har vart igång igen! Jag har som hjälp Gojj med hennes projekt hon har igång nu, hon ska ju måla om sitt rum. Så vi har spacklat och sandpapprat väggarna. Jag var ju väldigt smart, helt svart klädd och de slutade med att jag vart helt vit till och med i håret så de vart ju mindre lyckat. Men kan lova ett det såg roligt ut. Jag fick se mig själv gråhårig för första gången!

n e w   h a i r c u t

Nu ha jag faktiskt klippt mig! Klippte mig i onsdags på Headline uppe på strömpilen i Umeå. Riktigt trevlig frisör jag fick :-) Det var som ett  tagt sne jag klippte mig, i April så det var då på tiden. Det blev uppklippt med lugg så jag är faktiskt nöjd :-) Färgade håret här om dagen också, brunt skulle de bli men det blev svart haha. Så nu ser man ut som en riktig blekfis kan jag lova men färgen kommer ju bli lite ljusare som tur är.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tummen upp till att du kommit igång igen! Bild på frisyr måste läggas in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback