rubrik
Jag hade skrivit fel i förra inlägget om Häggströms Modehus, dom ska tydligen inte lägga ner... Enligt Gojj. Det var nått märke som skulle sluta säljas... Eller hur det nu var. Rätt ska vara rätt!

Jag var hur som helst där idag, första gåmgen jag vart där. Riktigt stor och fin affär för att vara på så litet ställe. Fanns jätte många fina märkeskläder men jag hittade inte så mycket, hade väl inte så myckt till pengar heller så.

Sen vart det en sväng in till Umeå, fick mig två tröjor och ett par örhängen. Hittade även två par skor på Din sko som jag så jävla gärna ville ha, men det blir tyvärr till att köpe dom senare när man har fått pengar. :-( Ett av dom var ett par ripp off av Uggs, dom är ju så sköna!



Jag saknar I så jävla mycket, vill träffa dig snart. Men träffen blir ju bara uppskjuten hela tiden... Börjar tro att det gör det med flit. Vi är inga dåliga nmänniskor!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hittar alltid massa fint när jag är där, det är ju värsta skattgömman ute i skogen =)

Postat av: Gojj

jävla uggs!

2008-12-21 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback