New car
Äntligen nu har vi en ny bil! :-D hihi!
Det blev ju en tripp på 30 mil upp till Piteå igår och kolla på en bil, vi blev hel kär i den! Den var mkt finare i verkligheten! :-D
Men fy så roligt dom pratar där uppe alltså, Pite måle! Haha!

Sen fick ju mamma reda på att dom har ju Dollar Store där så då vart de att fara dit. Dom har ju rätt schyssta grejer där ändå. Jag råkade plocka på mig lite väl mkt saker.. 600 kr vart men. Men inte så farligt ändå. Så nu ska jag sätta upp lite tavlor osv så det ser ut som att det bor någon här iaf!

Igår höll jag på att brinna upp av ilska, jag trodde vi hade blivit lurade på bil köpet, jag kunde inte öppna bilen igen, dosan vägrade funka!!! Batterierna i nyckeln hade tagit slut så jag och Pelle stod och jävlades med det där ett tag och fick det jävlar i mig inte att funka. Så en sur Therese fick gå hem.
Idag kommer Pelle förbi och har fiixat det. När man tydligen byter batteri i dosan så nolsäller sig dosan och man måste vrida om nyckeln i låset för att det skulle koda om sig och funka. Så nu är man då mindre förbannad. Haha!

Ska ta och lägga in en bild senare så ni får se våran nya beauty!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag såg den idag, superfin!

Postat av: Anonym

Hoppas du hann ut och ta vackra snöbilder på disneylandskapet som var några dagar nu innan regnet kom!

2008-12-17 @ 11:48:32
Postat av: MissMagicGirl

Åh, jag ser fram emot att få se en bild!

2008-12-17 @ 13:39:30
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com
Postat av: Anonym

hallå therese!! lägg ut bild på biln så ja få se.. nyfiken ju!! :D

2008-12-17 @ 20:45:03
Postat av: jessica

hallå therese!! lägg ut en bild på ny biln!! ja ä ju nyfiken!! :D

2008-12-17 @ 20:46:50
URL: http://jessicahallen.blogg.se/
Postat av: jessica

av jessicahallen

2008-12-17 @ 20:47:17
URL: http://jessicahallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback