Mer jobb
Nu har jag fått jobba mer, jippi!

07:50 igår ringde Gunilla F mig och frågade om jag hade lust att jobba. Så det var bara att kliva upp och göra sig i ordning och fixa en bil så jag kunde ta mig ut till Vitnattnet. Jag har jobbat där både igår och idag, hur mysigt dagis som helst!
Hoppas det går bra för barnen ikväll som ska ha Luciatåg :-)

Fick göra idag att chefen tyckte tydligen bra om mig, att jag är så positiv osv så det är ju jättebra! :-D

l u c i a f e s t
Det blir tydligen inte att fara på brorsans klass luciafest, han är sjuk nu så då är det ju ingen idé att fara dit då.
Minns våran luciafest så väl som vi hade i 8:an, fy så kul de var! Jag o Jennie hade klätt ut oss till sumos, vi hade typ tre dunkjackor på oss var för och se feta ut. Varmt eller? Jag vill gå i högstadiet igen!


b i l  k ö p ? i helgen kanske det blir en ny bil, hihi!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha men det tror jag väl ändå inte att du vill =P



Spännande med bilköp, du får ta och lägga ut bild på bilen sen =)

Postat av: Lina

Och just det bloggen ser fortfarande fucked up ut i ie (har en gammal version), men nu ser den fucked up ut på ett annat vis än sist jag jobbade här.

2008-12-12 @ 02:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback