Mellandagsrea
Jennie följde med mig till Umeå idag, riktigt roligt att få hitta på något med henne! :-) Det kändes nästan som att man inte ahnn någonting nere på stan även fast vi var där i ungefär 4-5 timmar. men då vare ju cp mycket folk också.

Har köpt mig fotoböcker idag, här helnöjd :-D Så nu jävlar ska jag läara mig mer!

Har för mig att det är bra böcker att lära sig ifrån.


Jennie den otursfågeln tappade sin väska idag också utan att hon visste om de. Hon skulle kolla vilken sida tanklocket stt på bilen och *vips* trilade väskan ur. Vi hittade den aldrig. Så fy fingert till den tjuven som tog en väskasom låg utanför 7 eleven på teg i Umeå!

Jag ha fått en "väldigt" rolig nyhet idag. Jag har ju ett utslag eller vad man ska kalla det på axeln.. 6-7 cm i diameter är det. "Litet!".. Och det är tydligen ringorm!.. Tro jag då. Måste åka ner till det där förbannade vårdcentralen och kolla upp det. Hmm. Uscha buscha, måste ha fått det från mammas katt.. För jag ha då fan inte vart i närheten av en ko eller marsvin.


Imorgon blir det badhuset med Jennie..

Kommentarer
Postat av: MissMagicGirl

Fin böcker! Fotografering är kul!



Stackars dig med utslaget! Hoppas det inte är något farligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback