Mellandagarna
Idag vart det in till Umeå för och handla, skulle egentligen in med Gojj men det var inte av. Hmm.. Så jag följde med familjen istället. Det var ett par jeans, en tröja, en liten bra grej  från Clarins och min parfym som jag fick gå och köpa som var en julklapp från honey. Det var det lilla jag hann köpa, men ska in på måndag igen och se om man hittar sig något :-)

Snart är det nyår också, jag har ingen aning vad man ska hitta på. Ingen verkar veta vad dom ska göra heller.. Hmm. Sen var det ju det dära med nyårs löften, sånt är ju nästan ett måste att ha nog för att man nästan aldrig håller dom, men ska verkligen försöka det här gången haha. Ett av mina är då att försöka sluta snusa, nog för att det känns så bara jobbigt, man kan få sånt jävla humör. Suck. Ja får se hur det kommer går!
Nån fler som tänker försöka ge ett nyårs löfte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback