Läkarbesök
Ja då har man vart hos farbror doktorn idag. Missade tiden hos tandläkaren klantig som jag är och som straff så ska jag dit 7:40 på fredag. Som sagt så var jag hos läkaren idag för jag har nå fel i halsen. Dom trodde först det var infektion men det var det inte så nu tror dom att jag har struma. Prov svaret får jag på fredag!

Äckligast av allt var att dom var tvungen att ta blodprov... I ARMVECKET! Jag hatar det! Det finns inget mer obehagligt! Cool som jag är så sitter jag och säger flera gånger om.. "Jag kommer svimma, jag kommer svimmma!!!!" Tur man är tuff!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj men har du några andra tecken på det?

Haha kul att du blev straffad med tidig otta tid =)

Postat av: MissMagicGirl

Usch fy!

Jag hatar att ta sprutor!

Stackars dig!

2008-12-09 @ 18:30:34
URL: http://missmagicgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback