Kreativiteten är igång
Nu har jag vart inne på länge att jag ska göra ett tryck till en tröja. Snart har jag ett tryck klart som jag verkligen ska tryckas på en tröja. Trcyket heter "Listen to it". Det är lite små fix kvar. Så jag får väl ta och visa det sen när det blir klart om dte blir bra om sagt.

Ihelgen blir det fotning! Jag ska till Vännäs och fota julbelysnigen de har efter gatorna. Jag får hoppas det blir bättre än de jag fotade på skyltsöndagen här i Bjurholm iaf. Peppad! Det som gör en mindre peppad är att folk verkligen står och stirrar på en när man väl står där framme med kameran, det är skit jobbigt, haha! Man känner sig ju aldrig fånig! hehe!

Justja! Sen måste jag ju så klart fara på gröna lund och fota där dom ha sin tävling varje går vem-man-klämma-in-mest-belysning! Haha! Jag blev ju lurad till Karlsbäck förra året av en viss Gojj som sa att det skulle tydligen vara så himla fint där. Inte fan vare nån märkvärdig blesyning där när vi kom dit, så det var ju vara att vända om igen efter den halkiga, slingriga, bajsiga vägen.

Sen blire till att fota nå söta barn på lördagen tro jag det blir eller om det inte blir imorgon, eller idag blire ju, Fredag. Micke och Emilia, det ska bli skoj! :-) Måste höra med Gryn när de egentligen skulle vara, jag har ju ett bra minne som vanligt.

Nu ska jag leka med mitt älskade Adobe Illustrator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback