Julhandla
Idag vart det till att julhandla med Gryn! Skoj! För engångs skull så är man då ute i tid, annars brukar det typ va mellan 1 vecka och 3 dagar innan jul, då det är som mest folk haha.
Handlade inte julklappar till så många, bara de som är mest nödvändiga. Och tro det eller ej men det tog 3 timmar att slå in 4 paket, haha!  Jag ljuger inte! Gillar att sitta och pyssla o greja på, fast jag måste skylla på att det som tog mest tid var att bråka med några pennor som inte funkade som dom skulle. Men är man tjurig så är man haha.

De ringde från dagis idag också och undrade om jag kunde jobba på direkten fram till klockan 16 men då var jag redan på väg in till Umeå så de kändes ganska drygt att vända om när man äntligen gjort sig redo till att fara.

Köpte ett par jätte fina örhängen till mgi själv idag också som jag har fått dyng ont av nu. Känns som att halsen ska svälla igen. Nedrans nickel allergi!


Imorgon blire klippning! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag trodde du hade gett upp bloggandet där ett tag =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback